همه رقمه

الهی دل تمنای تو دارد سرم بر سینه سودای تودارد

همه رقمه

الهی دل تمنای تو دارد سرم بر سینه سودای تودارد

!!!!¤¤¤¤

سلام  به همه ی برو بکسی که به ما سر میزنن

     امروز خیلی خوشحالم

اسیر

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد 

 
عجب از محبت من که در او اثر ندارد 

 
غلط است آن که گوید دل به دل راه دارد 

 
دل من ز غصه خون شد، دل او خبر ندارد 

 
اس ام اس جدید ، شعر عاشقانه 

 
اینجا آسمان ابریست  


آنجا را نمی دانم  


اینجا شده پاییز  


آنجا را نمی دانم  


اینجا فقط رنگ است  


آنجا را نمی دانم  


اینجا دلی تنگ است 

 
آنجا را نمی دانم

><

سالها پیش از کنار دریا عبور کردی اما هنوز  

 

                     امواجش برای بوسیدن جای پاهات میان و میرن

.:::.سیگار لوتیان .:::.

خوش ندارم شمع باشم دختران فوتم کنند , دوست دارم سیگار باشم لوتیان دودم کنند  

 

آخه چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟؟؟؟؟

ما کسایی که به فکرمون هستن رو به گریه می اندازیم. ما گریه می کنیم برای کسایی که به  

 

فکرمون نیستن. و ما به فکر کسایی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمی کنن. این حقیقت  

 

زندگیه. عجیبه ولی حقیقت داره. اگه این رو بفهمی، هیچوقت برای تغییر دیر نیست

؟

ازم پرسید :من مال توام؟ گفتم:آره!مال خود خودتم. هر کاری دلت می خواد باهام بکن. گفت :هر 

 

 کاری؟ گفتم:آره. ............ تنهام گذاشت و رفت